• שוחות ביוב מבטון

שוחות ביוב מבטון

לרב אף אחד מאתנו לא חושב על מערכות ביוב כל עוד לא מתרחשת תקלה או סתימה. אנחנו משתמשים במים יום יום, מתקלחים, טוטפים ידיים, כבר לא נדבר על הדחת מים בשירותים, אך בכל זאת הנושא הזה פחות מעניין אותנו ובמידה ומתרחשת תקלה פשוט פונים לאנשי מקצוע.

מה שכן, שניתן לראות בפורומים שונים, אנשים שמעלים שאלות על שוחות ביוב מבטון שראו בחצר הבית שלהם. חשוב לציין ששוחות יכולות להיות לא רק מבטון אלא גם מפלסטיק. דרך אגב אותם שוחות ביוב מבטון או יותר נכון מכסים של שוחות תראו לא רק בבית הפרטי אלא גם בכבישים ומדרכות.

להזמנות צלצלו: 03-6882783

סוגים של שוחות ביוב

ניתן לחלק שוחות ביוב לפי החומרים, שמהם מייצרים שוחות. למשל ישנן שוחות ביוב מבטון ושוחות ביוב מפי וי סי. כמו כן שוחות יכולות להיות בגדלים וצורות שונים. ביוסקה בלוקים בע”מ תוכלו לבחור את השוחה המתאימה ביותר עבורכם ולרכוש במחיר אטרקטיבי במיוחד. כמו כן, בנוסף לשוחות בחנות של יוסקה בלוקים בע”מ, שנמצאת ברחוב שתולים 60 תוכלו למצוא את מגוון מוצרים ואביזרים לצורך עבודות עם מערכת ניקוז, כמובן תמיד תוכלו לקבל עזרה בנושא מצוות של החנות.

פרטים נוספים על שוחות ביוב

כאשר אתם רוכשים בית קרקע או דירה עם גינה, יש סיכוי מאוד גדול שבחצר תראו את השוחות, לרב שחות האלו יהיו של כל הבניין ולכן בהחלט יכולים להוות מטרד לא קטן. כך למשל במקרה של סתימה בביוב יש סיכוי לכך שיצטרכו להגיע לחצר שלכם, לפתוח את השוחה ולטפל בבעיה. לעתים לכל הבלגן והלכלוך מתלווים גם ריחות לא נעימים. אך למעשה קיימים גם מקרים שמהלך עשורים שלמים לא התרחשה אף תקלה, כך שאין סיבה לפחד מהן. בכל מקרה ההחלטה אם לבחור בבית עם שוחות תמיד בידיים שלכם.

למה צריך שוחות?

כפי שכבר נאמר קודם, שוחות הביוב מהווים חלק ממערכת ניקוז, שתפקידה לנקז את השפכים של מכונות כביסה ומדיחים, כיורים ושירותים. כעיקרון מערכת ביוב מורכבת מצינורות, בגדולים שונים, שמתחברות בעזרת מחברים וגם משוחות ביוב. כאשר רב מערכת הניקוז עוברת מתחת לאדמה ורק שוחות ומכסים רואים על פני האדמה ולכן הן אלו שבעזרתן ניתן לאלתר ולטפל בבעיה במידה וקיימת.

מה עוד ניתן למצוא בחנות של יוסקה בלוקים בע”מ?

החנות של יוסקה בלוקים בע”מ מספק לתושבי תל אביב ואזור מגוון רחב של חומרי בניין איכותיים לדוגמא: בלוקים, רשתות ברזל, חול, סומסום ועוד. נציגי הצוות של יוסקה בלוקים על סמך וותק וניסיון מקצועי ישמחו לסייע לכם בבחירת המוצרים והחומרים המתאימים ביותר עבורכם. בנוסף אצלנו תמצאו שירות של פינוי פסולת בניין, לפי החוק, בעזרת מכולה או עגלה. כמו כן במקום ניתן להשכיר גם שרוולים לפינוי פסולת בניין.

להזמנות וברורים:

03-6882783

להזמנות וברורים:

03-6882783

מלאו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם

נעמוד לשירותכם בנאמנות, ביעילות ובמהירות.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

תחומי עיסוק

שרות ומוצרים

להזמנות וברורים:

יוסקה בלוקים בע”מ – כי על מקצועיות וסובלנות לא מתפשרים

צלצלו: 03-6882783