• חומרי בניין במרכז

חומרי בניין במרכז

אם אתם מתגוררים במרכז הארץ ומעוניינים לבצע עבודות שיפוץ בבית או עבודות בנייה אז בוודאי שתצטרכו לרכוש חומרי בנייה, להזמין מכולה או עגלה לפינוי פסולת בניין וזה דרך אגב לא משנה באיזה קבלן שיפוצים או חברה תבחרו. הסיבה הפשוטה לכך, שככל שחנות, שממנה תרצו לרכוש תהיה קרובה לאזור מגורכם כך ההובלה תהיה יותר מהירה וזולה גם כן. לכן המסכנה – למצוא חנות חומרי בניין במרכז, כך שתהיה קרובה אליכם.

להזמנות צלצלו: 03-6882783

חנות יוסקה בלוקים בע”מ

אם עדיין לא שמעתם על חנות חומרי בניין במרכז בשם יוסקה בלוקים בע”מ אז כנראה עוד לא יצא לכם להתעסק עם עבודות שיפוץ. חנות או ניתן גם להגדיר אותה כמגרש ענק לחומרי בניין מגוונים נמצאת ברחוב שתולים 60, בתל אביב. בחנות ניתן למצוא מגוון מאוד רחב של חומרים הנדרשים לעבודות בנייה או שיפוץ. כך למשל אם אתם מתכננים לבנות בית או להוסיף מרפסת או חדר תמצאו בחנות רשתות ברזל, אביזרי אינסטלציה שונים, בלוקים לבנייה, שומשום, חול, מלט ועוד. דרך אגב גם אם אתם מתכננים רק ביצוע עבודות שיפוץ קטנות, הכוללות צביעה של קירות, הוספת קיר או נישת גבס, החלפת ארונות אמבטיה אתם תמצאו את כל הנדרש ביוסקה בלוקים.

למה לרכוש דווקא בחנות שלנו?

כל אחד שכבר מכיר מה זה פרויקט בנייה או שיפוץ מכיר גם שבדרך כלל יש לא מעט הפתעות בדרך. זה אומר שלפעמים נדרשים חומרים נוספים או כמות נוספת של חומר קיים וכמה שיותר מהר יותר טוב. היתרון של חנות חומרי בניין במרכז שלנו שיש לנו מלאי זמין של החומרים ושאנחנו משתדלים להביא אותם כמה שיותר מהר ללקוח, מכיוון שמבינים שכל עיקוב באספקת חומרים גורם לאי נוחות, הערכת זמן של פרויקט וכתוצאה מזה גם עלייה בעלויות.

היתרון הנוסף של רכישה ביוסקה בלוקים – זו אפשרות לבחור את כל החומרים הנדרשים במקום אחד. מצד אחד זה חוסך התרוצצויות, עמידה בפקקים, חיפוש חניה ובקיצור חוסך גם זמן וגם כאב ראש מיותר. מצד שני יש לנו צוות מקצועי וותיק שיכול לסייע בבחירה ולענות לכל השאלות במידה וקיימות. אנשי הצוות וותיקים בתחום אך יחד עם זה גם עוקבים אחרי כל מה שמתרחש בתחום חומרי הבניין ולכן מכירים גם חומרים וטכנולוגיות חדשים. לכן  תמיד ייעזרו לכם לבחור את החומרי הבניין המתאימים ביותר עבורכם.

עוד יתרון, שאצלנו תוכלו להזמין שירות של פינוי פסולת בניין. בישראל קיים חוק, שאוסר על זריקת פסולת בניין לפחי אשפה רגילים. מי שמפר אותו נקנס בסכומים לא קטנים. ביוסקה בלוקים בע”מ תוכלו להזמין שרוולים, עגלה או מכולה לפינוי פסולת באזור מרכז בהתאם לנדרש לכם. במידה ואתם לא סגורים מה בדיוק מתאים תשאלו אותנו.

להזמנות וברורים:

03-6882783

להזמנות וברורים:

03-6882783

מלאו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם

נעמוד לשירותכם בנאמנות, ביעילות ובמהירות.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

תחומי עיסוק

שרות ומוצרים

להזמנות וברורים:

יוסקה בלוקים בע”מ – כי על מקצועיות וסובלנות לא מתפשרים

צלצלו: 03-6882783