• ריצוף טרצו ישן

ריצוף טרצו ישן

מגוון הריצוף היום כל כך עשיר, שניתן אפשר למצוא אריחים כמעט כל צבע, גודל או דוגמא. אבל לעתים, לא רוצים להחליף את הריצוף כולו אלא מחפשים מרצפות מאותו סוג, כמו במקרה עם ריצוף טרצו ישן.

נכון, שכולם זוכרים את הבתים הישנם, כשאר מרצפות על הרצפה נראות עם נקודות שיש כאלו. זה בדיוק אותו ריצוף טרצו ישן, שדרך אגב חוזר עכשיו לאופנה. לכן, אם יש לכם בבית ריצוף מסוג הזהב אל תמהרו להחליפו.

להזמנות צלצלו: 03-6882783

למה הריצוף הזה טוב?

דבר ראשון, הוא יחסית זול, אבל לעומת זה מאוד עמיד. אחרת לא הייתם רואים אותו אחרי כל כך הרבה שנים עדייו בבתים של אנשים או במשרדים.  דבר נוסף, זה אחד מסוגי הריצוף, אשר כמעט ולא “מפונק”. זאת אומרת, הוא אינו דורש תחזוקה מסובכת. מספיק לשטוף אותו כרגיל עם מים וחומר מתאים והוא יראה מצוין. יתרה מכך, זה מהסוגים של הריצוף, שניתם לעשות לו חידוש ואז הוא יהיה גם מבריק כמו חדש. עוד יתרון מאוד חשוב, שעקב הנראות שלו, כמעט ולא נראים עליו אבק, לכלוכים קטנים, כתמי מים וכדומה.

כמובן, שלא הכל חלק, יש למרצפות האלו יכולת ספיגה ולכן, במידה ונשפך משהו צבעוני על הריצפה זה יכול להאיר כתם, אבל בתנאי שלא ניקיתם מהר.

סוגים של ריצוף טרצו ישן

למעשה הריצוף הזה נכנס לבתים ישראלים בשנות ה20, ונשאר עד היום. כמובן, שבמהלך היו שינויים. בהתחלה אלו היו מרצפות בגודל של 20 על 20 סנטימטרים, לאחר מכן התחיל ולייצר גם מרצפות יותר גדולות, 30 על 30 ס”מ. היום כבר ניתן למצוא אריחים ממש ממש גדולים. גם דוגמאות השתנו. בהתחלה השוני היחיד היה בגוון, אבל היום הטכנולוגיות העכשוויות מאפשרות ליצור דוגמא של ריצוף טרצו לפי בקשתכם ממש, כולל גם גוון וגם תוספת אגרגט שונה.

איפה ניתן למצוא ריצוף טרצו ישן

במידה וביש בבית שלכם ריצוף מסוג הישן ואתם ביצעתם עבודות או מספר בלטות נשברו ואתם רוצים להחליף אותן ולא את כל הריצוף, תמיד ניתן למצוא את הדוגמא המתאימה. בדרך כלל המרצפות הישנות נמכרות לפי יחידות בודדות וזה אומר, שלא תצטרכו לשלם על ארגז או חבילה אלא ממש לרכוש את מספר הבלטות שאתם צריכים. אצלנו בחנות לחומרי בניין בתל אביב, בשם יוסקה בלוקים תוכלו למצוא את מגוון מרצפות ישנות מדוגמאות שונות במלאי זמין.

לצורך בירור פרטים לגבי הסוג הנדרש או לצורך ביצוע הזמנה אתם יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון או לחלוטין דרך טופס צור קשר ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. כמו כן בחנות שלנו תוכלו למצוא מגוון מאוד רחב של חומרי בניין איכותיים, החל מחומרים לצורך בניית השלד, כמו ברזל, מלט, בלוקים, חול, שומשום ועד צבעים, פלטות גבס, ברזים, ריצוף ועוד. כמו כן, אצלנו תוכלו להזמין שירות של פינוי פסולת בניין בהתאם לכמות הפסולת שיש לכם.

מוצרים נוספים

עגלות פסולת ומכולות

חומרי איטום

בלוקים וחומרי בניין

צבעים לבית

כלי עבודה חשמליים

לוחות גבס

מקלחון לאמבטיה

קרמיקה

אביזרי אינסטלציה

אביזרי אינסטלציה

תחומים נוספים

להזמנות וברורים:

03-6882783

להזמנות וברורים:

03-6882783

מלאו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם

נעמוד לשירותכם בנאמנות, ביעילות ובמהירות.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

תחומי עיסוק

שרות ומוצרים

להזמנות וברורים:

יוסקה בלוקים בע”מ – כי על מקצועיות וסובלנות לא מתפשרים

צלצלו: 03-6882783